У зв'язку із ситуацією у світі зараз актуальна тема карантина та роботи на дому. Робітникам, які завжди працювали в офісі не так просто організувати себе. 

quarantine_1

Віддалена робота має свої переваги та недоліки. К перевагам можна віднести:

1. Економія часу. Вам не потрібно витрачати час на дорогу, особливо якщо проживаєте у великому місті й для того, щоб дістатися до офісу в середнєму знадобиться не меньше часу. Заощаджений час сможете витратити на сім'ю.

2. Лояльність. Найчастіше співробітники розподіленої команди більш лояльні. Вони цінують свободу і довіру свого менеджера, відповідають взаємністю і відчувають більше відповідальності. Вони працюють в комфортних для себе умовах, в оточенні, яке створювали самі, на свій смак. Можуть самостійно планувати свій час. В атмосфері комфорту, довіри і свободи співробітники отримують більше задоволення від своєї роботи.

Але й віддалена робота має ряд недоліків:

1. Командний дух. На віддаленій роботі команда ізольована один від одного і через це втрачається командний дух і часто може з'явитися непорозуміння. 

2. Комунікація. Зазвичай все спілкування проходить в текстовій формі, але все одно, знаходячись разом в офісі ви розмовляєте, обмінюєтесь новинами і т.п. Віддалена робота не дає можливості живого спілкування, а переписка у чаті не передає емоцій. Тому дуже важливо хоча б один раз на день проводити спільний мітинг всієї команди.

3. Робочий день та організація роботи. На мою думку, найважче у віддаленій роботі - це організовати свій час. Коли ти знаходишся вдома, особливо відносится до жінок, завжди знаходиться що вам може відволікти - пил протерти, прибрати і т.п. Життєвий ритм кожного робітника різний і через це страждає вся продуктивність проекту.

Але не дивлячись на недоліки, бувають критичні ситуації, які змушують працювати віддалено і від цього нікуди не дітися. Тому потрібно вміти себе організувати.

По-перше - необхідно підготувати своє робоче місце. Виберіть для себе відповідний стіл, зручний стілець, дуже важливе правильне освітлення. Перевірте всі технічні моменти, працездатність вашего комп'ютера, налаштування мережі і т.п. Якщо у Вас немає робочої машини вдома або є проблеми з гарнітурою для мітингів, повідомте про це керівника -  у такі ситуації як зараз, керівник зобов'язаний надати вам все необхідне для роботи.

Також можна встановити чіткі межі та очікуівання з вашою командою. Визначте скількі спільних мітингів вам потрібно, в яких чатах спілкуватись - Slack, Skype або Google Hangouts. Також можна встановити термін відповіді, наприклад, пошта до 22 годин, чат - до 23 годин.

quarantine_2

Поради для керівників:

1. Керівнику проекту важливо відстежувати своїх робітників. Для цього добре підходить Hubstaff або трекер Upwork, якщо у вас є проекти у ньому.

2. Проведіть рев'ю команди. Одна з проблем команди на віддаленій роботі - робітники можуть відчувати себе самотніми та ізольованими. Більшість людей ее мають такої проблеми та люблять свободу, яку надає робота з дому, але важливо час від часу перепитувати і переконуватися, що все в порядку.

3. Переконайтеся, що команда готова до роботи з дому, що у кожного є все необхідне для роботи. Якщо ви не прослідкуєте за цим, у першу чергу постраждає ваш бізнес.

Але найголовніше в цій ситуації - не панікувати, мити руки з милом і залишатися здоровими!

 

HR-Department

Get in touch

Зв'язатися з нами

Харків, Україна

61023

вул. Трінклера, 9

+38 (050) 908-31-07

info@a5.ua

Frankfurt am Main, Germany

60354

Eckenheimer Schulstraße, 20

+38 (098) 630-49-85

info@a5.ua